مرحله بیماری 3 کلیه با 45٪ عملکرد کلیه می توانم شانس بازگشت به زندگی عادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 3 کلیه با 45٪ عملکرد کلیه می توانم شانس بازگشت به زندگی عادی

من یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 3 هستم و در حال حاضر عملکرد کلیه من است به سمت چپ 45٪، من می خواهم برای مورد من می دانم که می توانم شانس بازگشت به زندگی عادی؟ من واقعا نمی خواهید به دیالیز یا پیوند برای بقیه زندگی من است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه و 45 درصد عملکرد کلیه آنها هنوز هم شانس بازگشت به زندگی عادی، تا زمانی که آنها می توانند درمان منظم به موقع دریافت کنید. شما می دانید مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است، در این مرحله بیشتر از سلول های کلیه ها آسیب دیده نکروز نیست، بنابراین با درمان به موقع آن سلول های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است. پس از عملکرد کلیه را بهبود، کلیه ها می تواند موثر کار و بیمار می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون در هر درمان دیگر تکیه می کنند.

چه نوع درمان می تواند مرحله بیمار بیماری 3 کلیه بازگشت به زندگی عادی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یک نوع از منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی مرحله 3 بیماری کلیه می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: